Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
6 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Inbreuk op merk Viking door Strongviking

Het is geen winterweer, maar Strongviking rijdt wel een scheve schaats met haar merkgebruik op kledi...

Joost Becker
Lees meer

Licentieovereenkomsten: afspraken over licentievergoedingen (Deel 3)

In deel 3 van deze blogserie gaan wij in op de verschillende soorten vergoedingen die een licentiege...

Christel Jeunink
Lees meer

Licentieovereenkomsten: wat is een licentieovereenkomst? (Deel 1)

In deel 1 van deze blogserie gaan wij in op de aard van een licentieovereenkomst: wat houdt een lice...

Christel Jeunink
Lees meer

Licentieovereenkomsten: het toepassingsgebied (Deel 2)

In deel 2 van deze blogserie gaan wij in op het toepassingsgebied van licentieovereenkomsten. Met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Vrij om te kiezen voor inhouse

In Nederland staat het een aanbestedende dienst vrij te kiezen voor (quasi-)inhouseopdrachtverlening...

Tony van Wijk
Lees meer

Opeisen van een domeinnaam, hoe werkt dat?

Het claimen van een domeinnaam waarin je merk of handelsnaam gebruikt wordt, kan door een vereenvoud...

Joost Becker
Lees meer

Misleidende reclame op Instagram?

Wanneer gaat een reclame-uiting op social media 'gepaard met onjuiste informatie'? Geldt dat ook voo...

Joost Becker
Lees meer

Hoe precies moet een merkregistratie of -aanvraag zijn?

Merken moeten altijd geregistreerd worden voor bepaalde waren en/of diensten. Basisregel is dat een ...

Joost Becker
Lees meer

Voor ervaringseis “bouwteamverband” is geen bouwteamovereenkomst nodig

De Provincie Utrecht had voor een niet-openbare aanbesteding voor onderhoud wegvakken als selectiecr...

Tony van Wijk
Lees meer

Enzo Knol en Boerderijchips schenden allebei Reclamecode Social Media!

De merkhouder moet de vlogger zelf ook verplichten tot gebruik #ad of #spon voor vlog. Beide zijn v...

Joost Becker
Lees meer

Opgelet met reclames voor winacties!

"Maak nu kans op de Galaxy Fold". Deze reclame-uiting stonden op de website van Samsung. Het toestel...

Joost Becker
Lees meer

Het opleggen van een dwangsom en dwangsomgeschillen

Het vorderen van een dwangsom is een goede stimulans om ervoor te zorgen dat de veroordeelde partij ...

Lorena van den Berg
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
8