Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
4 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Porsche 911; wel of geen geldig modelrecht voor aangepaste uitvoering?

Kan Porsche een nieuwe modelinschrijving verkrijgen op de 991 serie van het autotype „Porsche 911”? ...

Joost Becker
Lees meer

Wie heeft recht op Facebook-account; de werknemer of de werkgever?

Heeft de werknemer of de werkgever het recht op tijdens het werk door de werknemer aangemaakt Facebo...

Joost Becker
Lees meer

AP legt eerste Nederlandse AVG boete (én last onder dwangsom) op aan HagaZiekenhuis

Het HagaZiekenhuis heeft vandaag de eerste Nederlandse geldboete onder de AVG ontvangen omdat zij on...

Sven Wakker
Lees meer

RCC: misleidende reclame met prijzen door KLM

Misleidende reclame met prijzen is wettelijk niet toegestaan. Ook de Nederlandse Reclame Code (NRC) ...

Joost Becker
Lees meer

Gevolgen van Brexit voor geregistreerde EU-merken en -modellen

Welke gevolgen heeft de Brexit voor houders van geregistreerde EU-merken en modellen? En wat beteken...

Joost Becker
Lees meer

Persoonlijkheidsrechten van de architect

Begin dit jaar is er een advies verschenen van de advocaat-generaal, adviseur van de Hoge Raad, omtr...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het handelsnaamrecht

In de serie artikelen 'Doorlinken van domeinnamen' bespreken wij onder welke omstandigheden het door...

Joost Becker
Lees meer

Actie met "gratis" weggeven van cadeau misleidend?

Denksport organiseert een actie waarbij een "gratis" trolley als cadeau wordt weggegeven in combinat...

Joost Becker
Lees meer

De nieuwe DSM-auteursrechtrichtlijn: mooi streven of te controversieel?

Op 12 september 2018 heeft het Europees parlement ingestemd met het geamendeerde voorstel voor de ri...

Joost Becker
Lees meer

De beste ...! advertentie onder de loep van het reclamerecht

Mag men zomaar reclame maken met het 'beste product van het jaar'? Wij bespreken de juridische verei...

Joost Becker
Lees meer
1 2