Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
3 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

ACM stelt grenzen aan online misleiding

Volgens wet- en regelgeving moet de consument op basis van juiste en volledige informatie in staat g...

Joost Becker
Lees meer

De herkomstaanduiding 'Israël ' voor levensmiddelen die afkomstig zijn uit door Israël bezette gebieden, is misleidend

Op 12 november 2019 heeft het Hof van Justitie een belangrijk arrest gewezen over herkomstaanduiding...

Christel Jeunink
Lees meer

Europese kapitaalmarktunie: werkgroep beveelt vier prioriteiten aan

De ministers van Financiën van Nederland, Duitsland en Frankrijk hebben de werkgroep NextCMU gevraag...

Rick Sanders
Lees meer

AFM publiceert Trendzicht 2020 over de financiële markten

AFM heeft haar jaarlijkse analyse van trends en ontwikkelingen in de financiële markten gepubliceerd...

Rick Sanders
Lees meer

Het hervullen van Heineken fusten met ‘vals’ bier is merkinbreuk

De rechtbank Rotterdam heeft op 6 maart 2019 geoordeeld dat het hervullen van Heineken fusten met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Misleidende reclame Gall & Gall; zolang de voorraad strekt?

Galll & Gall adverteert met een advertentie in NRC Handelsblad met 'Topselectie wijnen' voor een bep...

Joost Becker
Lees meer

RCC: misleidende reclame met prijzen door KLM

Misleidende reclame met prijzen is wettelijk niet toegestaan. Ook de Nederlandse Reclame Code (NRC) ...

Joost Becker
Lees meer

De belangrijkste regels en wijzigingen van de beleidsregel Informatieverstrekking voor kredietverstrekkers

Eind vorig jaar publiceerde de AFM haar herziene beleidsregel Informatieverstrekking. Wat houden dez...

Chantal van den Borne
Lees meer

Relevante kenmerken van doorlopend of hypothecair krediet

Eind 2018 publiceerde de AFM haar herziene beleidsregel Informatieverstrekking. Aan de klant moeten ...

Chantal van den Borne
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen; mag dat?

Doorlinken is vaak onderwerp van juridische procedures. In deze serie artikelen zetten wij de bestaa...

Joost Becker
Lees meer

Vandaag bezorgd reclame misleidend geoordeeld

Al eerder berichtten wij dat reclame m.b.t. de levertijden van producten door webshops niet misleide...

Joost Becker
Lees meer
1 2