1. Home
  2. Kennis

Onze kennis Sterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:
Aantal resultaten: 2

Ruim baan voor gebruik merk als adword

Het Hof Den Haag heeft op 22 november 2011 een belangrijke uitspraak gedaan over de vraag of een bekend merk door een concurrent mag worden gebruikt als zoekterm om een eigen adwordadvertentie te laten verschijnen. De zaak betreft het bekende merk Tempur. Een kleine matrassenaanbieder heeft bij Google het merk Tempur als zoekterm gekocht en daar adwordadvertenties aan gekoppeld met een link naar zijn eigen website. Tempur vorderde een verbod op grond van merkinbreuk. De uitspraak van het Hof...

Wageningen Universiteit maakt geen reclame voor melk

Wakker Dier had een klacht ingediend tegen 'Wageningen University & Researchcentre' en Nederlandse Zuivelorganisatie (NZO) bij de Reclame Code Commissie. Volgens Wakker Dier zou Wageningen UR in haar berichten over wetenschappelijk onderzoek in feite reclame hebben gemaakt voor melk. Die reclame zou niet geoorloofd zijn, omdat er ontoelaatbare gezondheidsclaims in zouden staan. De Reclame Code Commissie wijst de klacht van Wakker Dier af.De Reclame Code Commissie heeft op 17 november 2011...