Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Facebook en Instagram moeten nepadvertenties weren!

Facebook mag niet toestaan dat op haar fora Facebook en Instagram advertenties waarin de naam of het...

Joost Becker
Lees meer

Porsche 911; wel of geen geldig modelrecht voor aangepaste uitvoering?

Kan Porsche een nieuwe modelinschrijving verkrijgen op de 991 serie van het autotype „Porsche 911”? ...

Joost Becker
Lees meer

Bestrijding van namaak consumentenproducten

De import en verhandeling van namaakgoederen zorgt voor steeds grotere schade. Niet alleen macro-eco...

Joost Becker
Lees meer

Geldt een kortere redelijke termijn tot nakoming in ingebrekestelling na eerder gestelde termijnen of sommaties?

De Hoge Raad wees vorige week een bruikbaar arrest over de redelijkheid van de termijn tot nakoming ...

Sven Wakker
Lees meer

Het hervullen van Heineken fusten met ‘vals’ bier is merkinbreuk

De rechtbank Rotterdam heeft op 6 maart 2019 geoordeeld dat het hervullen van Heineken fusten met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Misleidende reclame Gall & Gall; zolang de voorraad strekt?

Galll & Gall adverteert met een advertentie in NRC Handelsblad met 'Topselectie wijnen' voor een bep...

Joost Becker
Lees meer

Merkinbreuk, welke criteria gelden er?

Wanneer is sprake van merkinbreuk? Volgens de wet zijn er meerdere gronden om op te treden tegen mer...

Joost Becker
Lees meer

RCC: misleidende reclame met prijzen door KLM

Misleidende reclame met prijzen is wettelijk niet toegestaan. Ook de Nederlandse Reclame Code (NRC) ...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Actie met "gratis" weggeven van cadeau misleidend?

Denksport organiseert een actie waarbij een "gratis" trolley als cadeau wordt weggegeven in combinat...

Joost Becker
Lees meer

Lokkertje in Kruidvat reclame? Wijze les over het aanbieden van 50% korting

Reclames met prijzen en kortingen vinden aan de lopende band plaats. Deze zijn er vanzelfsprekend vo...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5