Zoeken
  1. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

RCC: misleidende reclame met prijzen door KLM

Misleidende reclame met prijzen is wettelijk niet toegestaan. Ook de Nederlandse Reclame Code (NRC) ...

Joost Becker
Lees meer

Startups: moet ik als startup voldoen aan privacy- en consumentenwetgeving? (7)

Als startende ondernemer begeef je je in een wereld waarin je aan veel wet- en regelgeving moet vold...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Actie met "gratis" weggeven van cadeau misleidend?

Denksport organiseert een actie waarbij een "gratis" trolley als cadeau wordt weggegeven in combinat...

Joost Becker
Lees meer

De beste ...! advertentie onder de loep van het reclamerecht

Mag men zomaar reclame maken met het 'beste product van het jaar'? Wij bespreken de juridische verei...

Joost Becker
Lees meer

Vandaag bezorgd reclame misleidend geoordeeld

Al eerder berichtten wij dat reclame m.b.t. de levertijden van producten door webshops niet misleide...

Joost Becker
Lees meer

Nieuwe reclamecode in werking getreden voor medische cosmetische behandelingen uitgevoerd door artsen

Sinds 15 oktober geldt de nieuwe bijzondere reclamecode voor medische cosmetische behandelingen uitg...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Lokkertje in Kruidvat reclame? Wijze les over het aanbieden van 50% korting

Reclames met prijzen en kortingen vinden aan de lopende band plaats. Deze zijn er vanzelfsprekend vo...

Joost Becker
Lees meer

Misleidende uitingen over thuisbrouwpakket?

Reclame-uitingen mogen als regel niet misleidend zijn. In een reclame over de "MiniBrew" is te zien ...

Joost Becker
Lees meer

BREAKING: Hof van Justitie oordeelt over rode zool merk van Louboutin

Het rode zool merk valt niet onder het verbod tot inschrijving van vormen, aldus het Hof van Justiti...

Joost Becker
Lees meer

150.000 euro schadevergoeding wegens Max Verstappen lookalike

Picnic is veroordeeld tot betaling van €150.000,-- aan schadevergoeding wegens het onrechtmatig gebr...

Joost Becker
Lees meer

Handelsnaamgeschillen: wanneer lijken namen teveel op elkaar?

Volgens de Handelsnaamwet (Hnw) is het verboden voor een onderneming om een handelsnaam te voeren di...

Joost Becker
Lees meer

Afbrekende mededelingen door concurrenten

Een recente kwestie die speelde tussen twee producenten van trapliften laat zien welke mogelijkheden...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
9