Deelnemers kunnen uitgebreid vragen stellen en krijgen van ervaringsdeskundigen en specialisten antwoord op vragen als:
- Hoe begin je? Hoe pak je dat aan?
- Hoe kun je je reguliere marktbewerking versterken door social media toe te passen?
- Hoe gebruik je social media om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te houden?
- Hoe ga je met de gegevens om die je van (potentiële) klanten krijgt of verzamelt?
- Hoe organiseer je het verzenden en ontvangen van berichten op meerdere social media kanalen?
- Arbeidsrechtelijke en privacyrechtelijke aspecten van social media (Wat mag je bijvoorbeeld van je medewerkers vragen bij het gebruik van social media?)
Voorbeelden uit de MKB
U krijgt u in deze sessie voorbeelden uit het MKB en niet van multinationals met een uitgebreide marketingafdeling. Voorbeelden dus die aansluiten bij uw organisatie. Bent u op zoek naar wat social media voor uw organisatie kan betekenen, dan is deze sessie een must.
Praktische insteek
De insteek van de bijeenkomst is een hele praktische en interactieve. De nadruk ligt op de mogelijkheden die gebruik van social media in een zakelijke context heeft. Daarnaast zal ook stil worden gestaan bij praktische en juridische hobbels, waar u rekening mee moet houden.
Aan het eind van deze kennissessie heeft u als deelnemer concrete en praktische informatie over hoe u uw zakelijk gebruik van social media verder kunt versterken. En als u zakelijk met social media aan de slag wilt gaan, dan vindt u hier voldoende materiaal om uw voornemen ook in praktijk te brengen.
Het programma:
Het programma ziet er als volgt uit:
14.00 uur ontvangst en kennismaking
14.15 uur inleiding over zakelijk gebruik social media
14.30 uur social media in de praktijk: hoe 2 MKB ondernemingen succesvol aan de slag gaan met social media:
- Businesscase Dirkzwager: content marketing en social media door advocaten en notarissen (door Jeroen Zweers/Pieter Sonneveld)
- Businesscase Zytec International: social media door producent van innovatieve aandrijfsystemen voor de industrie (door Gert-Jan van Scherpenzeel)
15.15 uur Pauze
15.30 uur Paneldiscussie met specialisten
- Herman Timmermans, Managing Partner Tasclinx
- Ernst-Jan van de Pas, advocaat en vennoot IT-recht en privacy Dirkzwager
- Jokelien Brouwer-Harbach, advocaat arbeidsrecht Dirkzwager
- Jeroen Zweers/Pieter Sonneveld, managers Dirkzwager
- Gert-Jan van Scherpenzeel, marketing manager Zytec International
16.30 uur Borrel
Voor wie?
Deze bijeenkomst is bedoeld voor MKB-ers die zakelijk met social media aan de slag is of wil gaan.
Wanneer en waar?
De bijeenkomst vindt plaats op 7 november 2013 van 14.00-17.30 uur bij Dirkzwager advocaten en notarissen in Arnhem, Velperweg 1.
Inschrijven
Schrijf snel in, want het aantal plaatsen is beperkt. Inschrijven kan via de website van Tasclinx.
Wanneer u zich vóór 23 oktober 2013 inschrijft dan is deelname geheel kosteloos. Na 23 oktober 2013 bedragen de kosten voor deelname € 75,- per deelnemer (exclusief BTW). Wanneer u zich eenmaal heeft ingeschreven en alsnog moet annuleren dan kan dat kosteloos tot 1 november 2013. Bij no-show zonder tijdige afmelding bent u 50% van de inschrijfkosten verschuldigd.