Strategisch inkopen van Huisartsinformatiesystemen (HIS) en andere ICT in de eerstelijnszorg
Het strategisch inkopen van huisartsinformatiesystemen (HIS) wordt steeds vaker georganiseerd door regio-organisaties binnen de eerstelijnszorg. Hierbij zien we een groeiende voorkeur voor het werken met een “preferred supplier” of zelfs het invoeren van een “één HIS”-beleid. Daarnaast brengen technologische innovaties, zoals Artificial Intelligence, nieuwe mogelijkheden én uitdagingen voor de eerstelijnszorg met zich mee.
Maar wat komt er allemaal kijken bij de aanschaf van deze IT-systemen? Hoe kun je dit proces strategisch benaderen? En welke juridische aspecten spelen hierbij een rol? Welke richtlijnen en hulpmiddelen zijn al beschikbaar?
Tijdens het webinar “Strategisch inkopen van huisartsinformatiesystemen (HIS)” deelt Sven Wakker, advocaat gespecialiseerd in IT-recht en de eerstelijnszorg, zijn inzichten. In één uur tijd zal hij je bijpraten over de laatste ontwikkelingen, de inkoopvoorwaarden van de LHV en InEen (waar hij aan heeft meegewerkt), en praktische strategische adviezen. Uiteraard is er ook volop gelegenheid om vragen te stellen.
Dit webinar is interessant voor iedereen in de eerstelijnszorg die betrokken is bij de inkoop van ICT, van bestuurders tot CMIO's.
Programma
- 16:50 uur inloggen met persoonlijke kijklink
- 17:00 uur start van het webinar
- 18:00 uur einde van het webinar
Ontmoet de spreker
Veelgestelde vragen
- Welk apparatuur heb ik nodig om deel te nemen?
U kunt het webinar volgen via uw computer of mobiele apparaat met een stabiele internetverbinding. - Kan ik een webinar terugkijken?
Na deelname ontvangt u een terugkijklink. Hiermee kunt u het webinar op elk moment terugkijken. - Wat kan ik doen als ik problemen met het geluid of beeld ervaar?
Wanneer u geen geluid hoort, maar het geluid op uw device wel aan staat, adviseren wij om de pagina te verversen met F5 of de webinar af te sluiten en opnieuw te starten. Wanneer uw beeld het niet doet of vastloopt, controleert u eerst uw internetverbinding. Werkt dit niet, dan kunt u het beste het webinar opnieuw opstarten. Werkt geen van bovenstaande oplossingen? Neem dan contact op met marketing@dirkzwager.nl. - Ik ben de link naar het webinar kwijt. Wat moet ik doen?
Vlak voordat het webinar start ontvangt u een herinneringsmail met uw persoonlijke kijklink voor het webinar. Ook kunt u deze terugvinden in de bevestigingsmail van uw aanmelding. - Hoe kan ik me afmelden voor een webinar?
Bent u onverhoopt verhinderd? Dan kunt u zich afmelden via het annuleringsformulier. Deze link staat in de bevestigingsmail van uw aanmelding. Indien u zich op de dag van het evenement afmeldt, dan horen wij dit graag via marketing@dirkzwager.nl.
Aanmelden voor dit event
Leuk dat u interesse heeft in dit event. Meld u aan via het aanmeldformulier en reserveer alvast uw plek.

Event is afgerond
Heeft u interesse in dit event? Stuur dan een e-mail naar marketing@dirkzwager.nl.