Afgelopen 19 november 2020 organiseerden wij een zeer succesvol algemeen webinar IT-contracten. Daarbij gingen wij in vogelvlucht in op IT-contracten maken, IT-contracten uitvoeren en IT-geschillen oplossen. Tijdens dat webinar hebben we vooral de hoofdlijnen behandeld en was er geen tijd de diepte in te gaan.
Komend voorjaar gaan wij tijdens drie workshops de volgende thema’s samen met u uitdiepen:
- 4 maart 2021 - IT contracten maken: risico inventarisatie door Sven Wakker en Mark Jansen - informatie & aanmelden
- 15 april 2021 - IT-contracten managen: procesverloop en omgaan met incidenten door Mark Jansen - informatie & aanmelden
- 20 mei 2021 - IT-geschillen: welke ontwikkelingen zijn er het afgelopen jaar geweest? door Ernst-Jan van de Pas - informatie & aanmelden
De bedoeling is om samen aan de slag te gaan, discussie te voeren en de handen uit de mouwen te steken. Wij verwachten dan ook een actieve houding van de deelnemers en de nodige input. Dit doen we door gezamenlijk deel te nemen aan een digitale vergadering.
U bepaalt daarmee zelf mede hoe interactief de sessies worden. Wij bieden u in ieder geval alle gelegenheid om uw inzichten met ons en met andere deelnemers te delen. Onder leiding van een gespecialiseerde advocaat proberen wij dan gezamenlijk te komen tot werkbare oplossingen en inzichten.
Inhoud IT-contracten maken: risico inventarisatie donderdag 4 maart 2021
Deze workshop begint met een korte samenvatting van wat er op 19 november 2020 aan de orde is geweest. Dit om de herinneringen even kort op te frissen of – voor degenen die niet deelnamen – om met dezelfde vertrekpunten deel te nemen aan het programma.
Daarna gaan we aan de slag met de kernvragen en met het uitvoeren van een risico-inventarisatie. Een goed contract geeft namelijk antwoord op een aantal kernvragen (wat + wie + wanneer + hoe + kosten) en voorkomt of beperkt voorzienbare risico’s. Maar hoe pak je dit aan? Hoe ziet een doorsnee IT-contract er uit? Waar moet je dus over nadenken? Hoe krijg je de projectrisico’s in beeld en hoe doe je een risico impact analyse?
Onder leiding van Sven Wakker en Mark Jansen gaan we op basis van bruikbare formats samen met u aan de slag met thema’s als Agile softwareontwikkeling en Software as a Service (SaaS). Als u zelf een bepaald thema wilt voorstellen dan kan dat uiteraard ook.
Kosten & annulering
De workshops vormen een drieluik, maar lenen zich er voor om afzonderlijk gevolgd te worden. Deelname per workshop kost € 242,- (incl. 21% BTW) per persoon (€ 200,- excl. 21% BTW per persoon).
Bij uw aanmelding kunt u aangeven hoe u wilt betalen. Dit kan per iDeal, creditcard of per betalen op factuur.
U kunt uw ordernummer invullen bij aanmelding, op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de factuur naar een ander emailadres te laten zenden.
Annuleren kunt u in de Mijn omgeving op onze website. U kunt tot een week voor aanvang van de desbetreffende workshop kosteloos annuleren; de deelnamekosten worden in dat geval volledig gecrediteerd. Annuleert u binnen een week voor aanvang van de desbetreffende workshop, dan wordt 50% van de deelnamekosten gecrediteerd.