Zoeken
  1. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
Op zoek naar specifieke kennis?
  • Reclamerecht
  • Sector
  • Thema
  • Auteur

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Filter op type

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het merkenrecht

Levert het doorlinken van een domeinnaam, die gelijk is aan of overeenstemt met een merk, een merkin...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het handelsnaamrecht

In de serie artikelen 'Doorlinken van domeinnamen' bespreken wij onder welke omstandigheden het door...

Joost Becker
Lees meer

Actie met "gratis" weggeven van cadeau misleidend?

Denksport organiseert een actie waarbij een "gratis" trolley als cadeau wordt weggegeven in combinat...

Joost Becker
Lees meer

De nieuwe DSM-auteursrechtrichtlijn: mooi streven of te controversieel?

Op 12 september 2018 heeft het Europees parlement ingestemd met het geamendeerde voorstel voor de ri...

Joost Becker
Lees meer

De beste ...! advertentie onder de loep van het reclamerecht

Mag men zomaar reclame maken met het 'beste product van het jaar'? Wij bespreken de juridische verei...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen; mag dat?

Doorlinken is vaak onderwerp van juridische procedures. In deze serie artikelen zetten wij de bestaa...

Joost Becker
Lees meer

Welke maatregelen moet een ondernemer treffen voor bescherming van informatie als bedrijfsgeheim?

Wanneer een ondernemer informatie als bedrijfsgeheim wil laten beschermen moet deze informatie aan d...

Christel Jeunink
Lees meer

BREAKING: Smaak van Heksenkaas NIET auteursrechtelijk beschermd!

Vandaag beslist het Hof van Justitie dat (de smaak van) Heksenkaas niet vatbaar is voor auteursrecht...

Joost Becker
Lees meer

Geen merk voor YouTube ‘play button’

Google is als eigenaar van YouTube verwikkeld in een strijd met het Europese merkenbureau over de vr...

Joost Becker
Lees meer

Vandaag bezorgd reclame misleidend geoordeeld

Al eerder berichtten wij dat reclame m.b.t. de levertijden van producten door webshops niet misleide...

Joost Becker
Lees meer

Aanbieders van giftcards opgelet: reclame daarvoor moet voldoende duidelijk zijn

Het aanbieden van een giftcard, of dat nu online of offline gebeurt, is juridisch gezien een vorm va...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
78