De ontwikkelingen rond het coronavirus, COVID-19, gaan razendsnel. In ons kennisportal over het coronavirus vindt u onze juridische artikelen en andere relevante content. Bekijk het kennisportal

  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
1 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:
Aantal resultaten: 81

Nieuwe wetgeving tegen nepreviews in aantocht

Nepreviews op internet zijn een probleem. Niet alleen consumenten schrijven reviews, maar bedrijven ...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Ontvangen ongepaste foto kan (voorlopig) leiden tot ban cloud Microsoft

Een ontvangen, ongepaste foto in een WhatsApp groepschat kan (voorlopig) leiden tot een ban van Micr...

Sven Wakker
Lees meer

Wanneer is sprake van onrechtmatig domeinnaam gebruik?

Handelsnamen, domeinnamen en merken zijn juridisch nauw met elkaar verbonden. Een domeinnaam bevat d...

Joost Becker
Lees meer

Reclamecode Social Media en Influencer Marketing anno 2020

Reclame op social media moet 'als zodanig duidelijk herkenbaar' zijn. Welke verplichtingen gelden er...

Joost Becker
Lees meer

Reclame in de reisbranche: is 'GEGARANDEERD VERTREK' misleidend?

Reclames waarin met vertrekgarantie wordt geadverteerd, zijn schering en inslag in de reisbranche. M...

Joost Becker
Lees meer

Merkenrecht: parallelimport, doorverkoop, verpakkingen en reclame

Mogen geïmporteerde producten worden doorverkocht? Wat mag wel en niet met de verpakking? En is het ...

Joost Becker
Lees meer

Picnic maakt toch geen inbreuk op portretrecht Max Verstappen

Formule 1 coureur Max Verstappen vordert schadevergoeding van Picnic, nadat Picnic in 2016 een filmp...

Joost Becker
Lees meer

XOXO is geen geldig merk

De term XOXO, die veel op social media en in app berichten wordt gebruikt, is geen geldig merk. Dit ...

Joost Becker
Lees meer

Het belang van de registratie van uw merk

Verkoopt u producten of diensten onder een bepaalde naam of logo? Dan heeft u naast uw handelsnaam o...

Joost Becker
Lees meer

Facebook neemt nu voldoende maatregelen om nepadvertententies te weren

Rick van de Westelaken vordert dat nepadvertenties met zijn naam en portret worden geweerd van Faceb...

Joost Becker
Lees meer

Instagram reclame van Dettol niet in strijd met NRC

Het reclamefilmpje op Instagram om de verspreiding "van respiratoire virussen” te helpen stoppen, is...

Joost Becker
Lees meer

Eerste uitspraak Reclame Code Commissie over Corona gerelateerde reclames

“CORONAVIRUS: LAAT JE NIET GEK MAKEN!!” zo luidt een reclame op Facebook, die Zilver als een effecti...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6 7