De ontwikkelingen rond het coronavirus, COVID-19, gaan razendsnel. In ons kennisportal over het coronavirus vindt u onze juridische artikelen en andere relevante content. Bekijk het kennisportal

  1. Home
  2. Kennis

Onze kennis Sterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
1 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:
Aantal resultaten: 134

Drie tips om concurrentie op jouw EAN-nummer tegen te gaan

Grote online retailplatforms als Bol.com of Amazon maken gebruik van het EAN-nummer als een unieke p...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Reclame moet duidelijk herkenbaar zijn, maar hoe herkenbaar is dat?

De Nederlandse reclameregels schrijven voor dat reclame duidelijk herkenbaar moet zijn. Dat geldt oo...

Joost Becker
Lees meer

ACM treedt op tegen nepvolgers en neplikes

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) legt een last onder dwangsom op aan een influencer met een web...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Sommatiebrief en onthoudingsverklaring - Eerste hulp bij inbreuk

Bij inbreuk op intellectueel eigendomsrecht wordt vaak een sommatiebrief met onthoudingsverklaring v...

Joost Becker
Lees meer

Oneerlijke kortingen binnenkort verboden

Met Black Friday en Cyber Monday voor de deur, zullen de hoge kortingen binnenkort weer om de oren v...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Geldt de nieuwe Mediawet ook voor betaalde vloggers en influencers?

Heeft de Mediawet gevolgen voor de handelwijze van vloggers en influencers op YouTube? Zo ja, wat zi...

Joost Becker
Lees meer

Nieuwe wetgeving tegen nepreviews in aantocht

Nepreviews op internet zijn een probleem. Niet alleen consumenten schrijven reviews, maar bedrijven ...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Misleidende reclame uitingen…hoe zat het ook al weer?

Reclame uitingen mogen niet misleidend zijn. Of reclame toelaatbaar is kan zowel afhangen van object...

Joost Becker
Lees meer

Reclamecode Social Media en Influencer Marketing anno 2020

Reclame op social media moet 'als zodanig duidelijk herkenbaar' zijn. Welke verplichtingen gelden er...

Joost Becker
Lees meer

Identiteitsfraude en zwendelpraktijken met mondkapjes = merkinbreuk

Kort geding rechter oordeelt dat identiteitsfraude en zwendel in mondkapjes ook merkinbreuk oplevert...

Joost Becker
Lees meer

Reclame in de reisbranche: is 'GEGARANDEERD VERTREK' misleidend?

Reclames waarin met vertrekgarantie wordt geadverteerd, zijn schering en inslag in de reisbranche. M...

Joost Becker
Lees meer

OREO vs TWINS: merkrecht op koekjes

Kunnen twee gestapelde biscuits met een laag vulling beschermd worden door het merkenrecht? En lijke...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
12