Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
5 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Opeisen van een domeinnaam, hoe werkt dat?

Het claimen van een domeinnaam waarin je merk of handelsnaam gebruikt wordt, kan door een vereenvoud...

Joost Becker
Lees meer

Misleidende reclame op Instagram?

Wanneer gaat een reclame-uiting op social media 'gepaard met onjuiste informatie'? Geldt dat ook voo...

Joost Becker
Lees meer

Portretrecht: boek met Max Verstappen op de cover mag!

De biografie van professioneel autocoureur Verstappen, met onder meer op de cover zijn foto, mag uit...

Joost Becker
Lees meer

Facebook en Instagram moeten nepadvertenties weren!

Facebook mag niet toestaan dat op haar fora Facebook en Instagram advertenties waarin de naam of het...

Joost Becker
Lees meer

Bestrijding van neprecensies op Google!

Google is verplicht de IP-adressen bekend te maken die zijn gebruikt voor 10 online reviews, en nepr...

Joost Becker
Lees meer

Bestrijding van namaak consumentenproducten

De import en verhandeling van namaakgoederen zorgt voor steeds grotere schade. Niet alleen macro-eco...

Joost Becker
Lees meer

Wie heeft recht op Facebook-account; de werknemer of de werkgever?

Heeft de werknemer of de werkgever het recht op tijdens het werk door de werknemer aangemaakt Facebo...

Joost Becker
Lees meer

Wie heeft recht op merknaam na einde samenwerking?

Wie heeft het recht op een merknaam ter zake een product, na het einde samenwerking met betrekking t...

Joost Becker
Lees meer

Misleidende reclame Gall & Gall; zolang de voorraad strekt?

Galll & Gall adverteert met een advertentie in NRC Handelsblad met 'Topselectie wijnen' voor een bep...

Joost Becker
Lees meer

Auteursrechtinbreuk, welke criteria gelden er?

Wanneer is sprake van auteursrechtinbreuk? Volgens de wet zijn er meerdere gronden om op te treden t...

Joost Becker
Lees meer

Gebruik van productnaam in catalogus ook merkinbreuk?

Veel ondernemingen prijzen hun waren en diensten aan via catalogi, zowel op papier als digitaal op w...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
9