Zoeken
  1. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
3 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Het hervullen van Heineken fusten met ‘vals’ bier is merkinbreuk

De rechtbank Rotterdam heeft op 6 maart 2019 geoordeeld dat het hervullen van Heineken fusten met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Misleidende reclame Gall & Gall; zolang de voorraad strekt?

Galll & Gall adverteert met een advertentie in NRC Handelsblad met 'Topselectie wijnen' voor een bep...

Joost Becker
Lees meer

Auteursrechtinbreuk, welke criteria gelden er?

Wanneer is sprake van auteursrechtinbreuk? Volgens de wet zijn er meerdere gronden om op te treden t...

Joost Becker
Lees meer

Gebruik van productnaam in catalogus ook merkinbreuk?

Veel ondernemingen prijzen hun waren en diensten aan via catalogi, zowel op papier als digitaal op w...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het merkenrecht

Levert het doorlinken van een domeinnaam, die gelijk is aan of overeenstemt met een merk, een merkin...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het handelsnaamrecht

In de serie artikelen 'Doorlinken van domeinnamen' bespreken wij onder welke omstandigheden het door...

Joost Becker
Lees meer

De beste ...! advertentie onder de loep van het reclamerecht

Mag men zomaar reclame maken met het 'beste product van het jaar'? Wij bespreken de juridische verei...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen; mag dat?

Doorlinken is vaak onderwerp van juridische procedures. In deze serie artikelen zetten wij de bestaa...

Joost Becker
Lees meer

Lokkertje in Kruidvat reclame? Wijze les over het aanbieden van 50% korting

Reclames met prijzen en kortingen vinden aan de lopende band plaats. Deze zijn er vanzelfsprekend vo...

Joost Becker
Lees meer

Namaak van Daniel Wellington horloges Europa breed verboden

Inmiddels is het vaste rechtspraak dat houders van een Europees merk, de inbreuk in één lidstaat aan...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4 5 6
...
11