Zoeken
  1. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

RCC: misleidende reclame met prijzen door KLM

Misleidende reclame met prijzen is wettelijk niet toegestaan. Ook de Nederlandse Reclame Code (NRC) ...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het merkenrecht

Levert het doorlinken van een domeinnaam, die gelijk is aan of overeenstemt met een merk, een merkin...

Joost Becker
Lees meer

De nieuwe DSM-auteursrechtrichtlijn: mooi streven of te controversieel?

Op 12 september 2018 heeft het Europees parlement ingestemd met het geamendeerde voorstel voor de ri...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen; mag dat?

Doorlinken is vaak onderwerp van juridische procedures. In deze serie artikelen zetten wij de bestaa...

Joost Becker
Lees meer

Applicatieaanbieders meld u bij de ACM

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft een marktonderzoek gestart naar appwinkels. De ACM wil m...

Sjaak van der Heul
Lees meer

Loop de invoering van de Wet Bescherming Bedrijfsgeheimen vertraging op?

Met ingang van 9 juni 2018 moet de Europese richtlijn Bedrijfsgeheimen zijn omgezet in Nederlandse w...

Joost Becker
Lees meer

Signaal ACM: Het gebruik van data staat in 2018 centraal bij toezicht

Op 11 april heeft de Autoriteit Consument en Markt (ACM) haar Signaal 2018 gepubliceerd. In het Sign...

Sjaak van der Heul
Lees meer

Internetverkoop via Amazon bij luxe merkproducten verboden

Luxe merken mogen onder omstandigheden internetverkoop verbieden, zo oordeelt het Europees Hof. Wins...

Joost Becker
Lees meer

Verwijdering van zoekresultaten op Google

Kunnen zoekresultaten op Google worden verwijderd? Deze vraag staat centraal in een recente procedur...

Joost Becker
Lees meer

Overlijden op social media?

Het wordt steeds gebruikelijker dat mensen van alle leeftijden meerdere of we kunnen zelfs zeggen ve...

Esther Mommers (uit dienst)
Lees meer
1 2