Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
9 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

Licentieovereenkomsten: wat is een licentieovereenkomst? (Deel 1)

In deel 1 van deze blogserie gaan wij in op de aard van een licentieovereenkomst: wat houdt een lice...

Christel Jeunink
Lees meer

Licentieovereenkomsten: het toepassingsgebied (Deel 2)

In deel 2 van deze blogserie gaan wij in op het toepassingsgebied van licentieovereenkomsten. Met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Wetsvoorstel modernisering personenvennootschappen: civiele en fiscale aspecten

Op 21 februari is het voorontwerp van het Wetsvoorstel modernisering personenvennootschappen (concep...

Deline Kruitbosch
Lees meer

Startups: moet ik als startup voldoen aan privacy- en consumentenwetgeving? (7)

Als startende ondernemer begeef je je in een wereld waarin je aan veel wet- en regelgeving moet vold...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Startups: hoe voorkom ik dat anderen met mijn ideeën aan de haal gaan? (6)

Je hebt een goed idee, en wil dat op de markt brengen. Daarvoor heb je de hulp van derde partijen no...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Startups: onder welke naam ga ik mijn bedrijf uitoefenen? (5)

Een goede en pakkende bedrijfsnaam kan voor jouw startup een succesvol marketinginstrument zijn. Het...

Jeroen Lubbers
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer