De ontwikkelingen rond het coronavirus, COVID-19, gaan razendsnel. In ons kennisportal over het coronavirus vindt u onze juridische artikelen en andere relevante content. Bekijk het kennisportal

  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:
Aantal resultaten: 39

Franchisegever verantwoordelijk voor nakoming belofte in reclames

Indien een franchisenemer niet aan een reclame-actie meedoet, kan de franchisegever daarop worden aa...

Joost Becker
Lees meer

Het belang van de registratie van uw merk

Verkoopt u producten of diensten onder een bepaalde naam of logo? Dan heeft u naast uw handelsnaam o...

Joost Becker
Lees meer

Reclame Code Commissie toetst slogan “Alleen thuisblijven is duurzamer” van Koning Aap

Reizen en de reisbranche staan momenteel behoorlijk onder druk. Niettemin verschijnen er nog steeds,...

Joost Becker
Lees meer

Facebook neemt nu voldoende maatregelen om nepadvertententies te weren

Rick van de Westelaken vordert dat nepadvertenties met zijn naam en portret worden geweerd van Faceb...

Joost Becker
Lees meer

Instagram reclame van Dettol niet in strijd met NRC

Het reclamefilmpje op Instagram om de verspreiding "van respiratoire virussen” te helpen stoppen, is...

Joost Becker
Lees meer

Eerste uitspraak Reclame Code Commissie over Corona gerelateerde reclames

“CORONAVIRUS: LAAT JE NIET GEK MAKEN!!” zo luidt een reclame op Facebook, die Zilver als een effecti...

Joost Becker
Lees meer

HR: vordering tot rectificatie heeft 'hoogspersoonlijk' karakter

Onrechtmatige uitlatingen kunnen worden rechtgezet door een rectificatie. De Hoge Raad gaat in dit r...

Joost Becker
Lees meer

5 tips voor het maken van reclame in tijden van Corona

De meeste ondernemers hebben het zwaar nu. Toch geldt als regel: juist in tijden van crisis moet men...

Joost Becker
Lees meer

Licentieovereenkomsten: het toepassingsgebied (Deel 2)

In deel 2 van deze blogserie gaan wij in op het toepassingsgebied van licentieovereenkomsten. Met an...

Christel Jeunink
Lees meer

Misleidende reclame op Instagram?

Wanneer gaat een reclame-uiting op social media 'gepaard met onjuiste informatie'? Geldt dat ook voo...

Joost Becker
Lees meer

Opgelet met reclames voor winacties!

"Maak nu kans op de Galaxy Fold". Deze reclame-uiting stonden op de website van Samsung. Het toestel...

Joost Becker
Lees meer

ACM stelt grenzen aan online misleiding

Volgens wet- en regelgeving moet de consument op basis van juiste en volledige informatie in staat g...

Joost Becker
Lees meer
1 2 3 4