1. Home
  2. Kennis

Onze kennis Sterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
3 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:
Aantal resultaten: 18

BREAKING: KLM veroordeeld voor greenwashing

KLM is veroordeeld voor greenwashing. Over een reeks van 15 reclame uitingen wordt geoordeeld dat dit een oneerlijke handelspraktijk oplevert!

Wanneer is sprake van een misleidende verpakking?

Wanneer is sprake van een misleidende verpakking? Deze vraag ligt voor bij de AH verpakking met de vermelding ‘Doosjevol’, in een uitspraak van het College van Beroep.

Europese Commissie ruikt bloed: Apple aangeklaagd voor machtsmisbruik Appstore

Op vrijdag 30 april heeft de Europese Commissie aan Apple een mededeling van punten van bezwaar gestuurd. De aanklacht heeft betrekking op de voorwaarden die Apple hanteert voor toegang tot haar Appstore voor muziekstreamingdiensten. In haar mededeling heeft de Commissie het voorlopige oordeel gegeven dat de praktijken inbreuk maken op het verbod op misbruik van machtspositie. Apple riskeert nu een boete van maximaal 10% van de jaaromzet, wat voor Apple neerkomt op ongeveer 27 miljard euro.

Reclame Code Commissie toetst slogan “Alleen thuisblijven is duurzamer” van Koning Aap

Reizen en de reisbranche staan momenteel behoorlijk onder druk. Niettemin verschijnen er nog steeds, ook in het pré-Corona tijdperk, reclames voor reizen. Net als andere vormen van reclame moeten ook slogans voldoen aan de geldende wet- en regelgeving, onder meer met betrekking tot claims over duurzaamheid. De Reclame Code Commissie (RCC) toetst de slogan van Koning Aap "Alleen thuisblijven is duurzamer".

1 2