Of er nu sprake is van een overschrijding van het budget of de afgesproken leveringstermijnen, of dat de geleverde software (en/of hardware) niet aan de overeengekomen specificaties voldoet, IT-geschillen kunnen zeer complex zijn en leiden tot lange procedures en hoge kosten. De sleutel tot het voorkomen en oplossen van dreigende geschillen, ligt in contract- en projectmanagement.
In een tijd waarin IT-projecten steeds complexer worden, is samenwerking tussen klant en afnemer vereist. Maar hoe richt je zo’n samenwerking in? Hoe kun je sturen op projecten en wat kun je doen om IT-geschillen te voorkomen? En wat moet u doen als er hoe dan ook toch problemen ontstaan?
In dit webinar wordt door Mark Jansen en Sven Wakker vanuit hun ruime praktijkervaring op het gebied van het IT-recht ingegaan op IT-contract- en projectmanagement. Zij geven u praktische handvatten om de benodigde samenwerking in IT-projecten in te richten en vervolgens te managen. Ook geven zij inzichten in het oplossen van onverhoopt ontstane problemen en geschillen.
Tijdens dit event is gelegenheid voor interactie en ruimte voor uw vragen. In aanloop naar het event zullen wij contact met u zoeken om van u te horen welke specifieke onderwerpen u graag nader uitgediept ziet in het webinar.