Zoeken
  1. Home
  2. Kennis

Onze kennisSterker door kennis

Dirkzwager deelt actief kennis met iedereen die juridische of fiscale informatie nodig heeft. Waarom? Om het niveau van onze dienstverlening te verhogen en ons netwerk te vergroten. Kennis delen is kracht. Het geeft de cliënt inzicht en maakt samenwerking en advisering doelgerichter. Kennis delen vormt de basis van alles wat we doen.
2 filter(s) actief

Expertise

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:

Sector

Selecteer de gewenste filteritems

Thema

Selecteer de gewenste filteritems

  • U heeft geselecteerd:
  • Combineren met:
  • Combinatie niet mogelijk met:

Auteur

Selecteer de gewenste filteritems

  • Combinatie niet mogelijk met:
Zoekopdracht delen:

De herkomstaanduiding 'Israël ' voor levensmiddelen die afkomstig zijn uit door Israël bezette gebieden, is misleidend

Op 12 november 2019 heeft het Hof van Justitie een belangrijk arrest gewezen over herkomstaanduiding...

Christel Jeunink
Lees meer

Bestrijding van neprecensies op Google!

Google is verplicht de IP-adressen bekend te maken die zijn gebruikt voor 10 online reviews, en nepr...

Joost Becker
Lees meer

Ontspringen illegale downloaders de gerechtelijke dans?

Er is al een tijdlang een strijd gaande tegen het illegaal downloaden van films en andere bestanden....

Lorena van den Berg
Lees meer

Wie heeft recht op Facebook-account; de werknemer of de werkgever?

Heeft de werknemer of de werkgever het recht op tijdens het werk door de werknemer aangemaakt Facebo...

Joost Becker
Lees meer

Misleidende reclame Gall & Gall; zolang de voorraad strekt?

Galll & Gall adverteert met een advertentie in NRC Handelsblad met 'Topselectie wijnen' voor een bep...

Joost Becker
Lees meer

Auteursrechtinbreuk, welke criteria gelden er?

Wanneer is sprake van auteursrechtinbreuk? Volgens de wet zijn er meerdere gronden om op te treden t...

Joost Becker
Lees meer

Gebruik van productnaam in catalogus ook merkinbreuk?

Veel ondernemingen prijzen hun waren en diensten aan via catalogi, zowel op papier als digitaal op w...

Joost Becker
Lees meer

Reclame maken voor duurzame producten. Wat mag wel, en wat mag niet?

Het begrip 'duurzaam' heeft geen vastomlijnde betekenis, aldus een recente uitspraak van de Reclame ...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen, wanneer onrechtmatig?

In de serie 'Doorlinken van domeinnamen, mag dat?' bespreken we de vraag in welke gevallen het doorl...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen en het handelsnaamrecht

In de serie artikelen 'Doorlinken van domeinnamen' bespreken wij onder welke omstandigheden het door...

Joost Becker
Lees meer

De beste ...! advertentie onder de loep van het reclamerecht

Mag men zomaar reclame maken met het 'beste product van het jaar'? Wij bespreken de juridische verei...

Joost Becker
Lees meer

Doorlinken van domeinnamen; mag dat?

Doorlinken is vaak onderwerp van juridische procedures. In deze serie artikelen zetten wij de bestaa...

Joost Becker
Lees meer
1 2